Subject: VL: Makse päring 15.04.2025
From: "Arbo Kukk" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 09:22:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Edastan OP Panga päringu ning  järgnenud kirjavahetuse.

Enda poolt tunnen huvi – kui jaemüügi ettevõte müüb arvega kaupa Eesti
Vabariigis registreeritud osaühingule (MAIN OÜ, reg. kood 11272196), siis
kas me peame tõepoolest hakkama küsima firma omaniku kohta täiendavat
informatsiooni (kõik eesnimed (kaasaarvatud isa nimi), perekonnanimi,
sünniaeg, kõik võimalikud kodakondsused, sünnikoht (sh linn ja riik)), et
seda pangale edastada? Kui pangal on kahtlusi Saksamaalt laekunud maksega,
siis talupoja mõistusega võttes peaks infot küsima makse teinud pangast?
Kui hakkan oma kliendilt küsima sellist infot, kuidas läheb see kokku
Isikuandmete kaitse seadusega – kas ikka jaekaubandusettevõttel on õigus
küsida oma kliendilt selliseid andmeid?

Ehk – kas panga päring on õigustatud?

Arbo Kukk

Kaubamaja juhataja ja prokurist

Motonet Estonia

+372 53682255

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.motonet.ee <http://www.motonet.ee>

See kiri on konfidentsiaalne. Kui see saadeti Sulle ekslikult, siis
palume, et võtaksid viivitamatult ühendust kirja saatjaga ning kustutaksid
kirja oma postkastist ega saadaks seda edasi. Täname.

This message is confidential. If this message is not intended for you,
please inform the sender immediately and delete the message and any copies
of it. You must not forward or use the message.

Lähettäjä: OP Bank Estonia <[email-masked]>
Lähetetty: tiistai 15. huhtikuuta 2025 13.34
Vastaanottaja: Arbo Kukk <[email-masked]>
Aihe: RE: Makse päring 15.04.2025

Tere

Täname Teid vastuse eest!

Antud makse protsessimiseks on vaja makse saatja kohta allpool toodud
infot. Seetõttu palume Teil kontakteeruda makse saatjaga ning hankida
temalt allpool mainitud informatsioon.

Enne ei ole pangal võimalik makset töödelda.

Heade soovidega

KYC Spetsialist

OP Corporate Bank plc Eesti filiaal

Maakri 19/1, 10145 Tallinn

 <http://www.opbank.ee/> www.opbank.ee

Käesolev teade on konfidentsiaalne ning võib olla salastatud või muul
viisil avaldamise eest kaitstud. Juhul, kui te ei ole teate adressaat,
palun teavitage saatjat ja kustutage antud teade. Teate paljundamine või
muuks otstarbeks kasutamine või sisu avaldamine on keelatud. E-post ei
pruugi alati olla turvaline ja veavaba, kuna teadet saab tahtlikult muuta,
kaotada või hävitada või võib see jõuda kohale hiljem või puudulikuna,
sisaldada viiruseid või olla muul viisil vigane. Saatja ei võta seega
vastutust käesolevas teates esinevate vigade või puuduste eest, mis
tulenevad e-posti saatmisest.

From: Arbo Kukk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: teisipäev, 15. aprill 2025 11:15
To: OP Bank Estonia < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: VL: Makse päring 15.04.2025

Et saa usein sähköpostia osoitteesta  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Lue, miksi tämä on tärkeää

Tere.

Arve manuses.

Makse koostatud firmale MAIN OÜ, kõik andmed nähtavad krediidiregistris.

Ei küsi firmale kaupa müües maksja isanime, kodakondsust, sünnikohta…

Lugupidamisega,

Arbo Kukk

Motonet Estonia

+37253682255

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.motonet.ee/> www.motonet.ee

---------- Forwarded message ---------
Saatja: OP Bank Estonia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: T, 15. aprill 2025 kell 10:23
Subject: Makse päring 15.04.2025
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Tulenevalt rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadusest on
krediidiasutused kohustatud oma tegevuse raames kohaldama hoolsusmeetmeid,
mis seisnevad muuhulgas teabe hankimises ärisuhte tehingu eesmärgi ning
varade päritolu kohta.

Seoses sellega pöördume teie poole saamaks lisainformatsiooni järgmise
makse kohta:

Makse kuupäev: 15.04.2025

Makse ID: 2862454

Makse saatja: Alexander Moon

Summa: 35.27 EUR

Selgitus: Arve 441879

Palume edastada alltoodud informatsioon makse saatja kohta:

- kõik eesnimed (kaasaarvatud isa nimi);

- perekonnanimi;

- sünniaeg;

- kõik võimalikud kodakondsused;

- sünnikoht (sh linn ja riik).

Heade soovidega

KYC Spetsialist

OP Corporate Bank plc Eesti filiaal

Maakri 19/1, 10145 Tallinn

 <http://www.opbank.ee/> www.opbank.ee

Käesolev teade on konfidentsiaalne ning võib olla salastatud või muul
viisil avaldamise eest kaitstud. Juhul, kui te ei ole teate adressaat,
palun teavitage saatjat ja kustutage antud teade. Teate paljundamine või
muuks otstarbeks kasutamine või sisu avaldamine on keelatud. E-post ei
pruugi alati olla turvaline ja veavaba, kuna teadet saab tahtlikult muuta,
kaotada või hävitada või võib see jõuda kohale hiljem või puudulikuna,
sisaldada viiruseid või olla muul viisil vigane. Saatja ei võta seega
vastutust käesolevas teates esinevate vigade või puuduste eest, mis
tulenevad e-posti saatmisest.